Livrarea produselor / Politica de retur / Garantie
1. Livrarea produselor
Livrarile se vor efectua in maxim 48 ore de la data plasarii comenzii, exceptie facand situatiile cand acestea ar trebui efectuate in zilele de vineri, sambata sau duminica pentru produsele din stoc si in termen de 10-30 zile pentru produsele care nu se afla in stoc sau care vor fi livrate din stoc furnizor.
Daca SC ROMGARDEN LANDSCAPE SERVICE SRL nu poate livra produsele comandate de client in termenii comunicati mai sus, acesta se obliga sa ramburseze toate sumele platite in termen de maxim 14 zile de la data expirarii termenului de livrare.
Produsele comercializate de SC ROMGARDEN LANDSCAPE SERVICE SRL vor fi livrate prin intermediul societatilor de curierat, prin flota proprie sau prin orice alta metoda de livrare convenita cu clientul.
Costurile de livrare revin in totalitate clientului si sunt comunicate in cuprinsul sitului.
Livrarea produselor se face pana la adresa clientului dar fara manipularea acestora la adresa.
2. Garantia produselor:
Produsele comercializate de SC ROMGARDEN LANDSCAPE SERVICE SRL, plante in ghiveci, plante cu balot de pamant ambalat sau radacina nuda.
SC ROMGARDEN LANDSCAPE SERVICE SRL acordata clientilor garantie de prindere pentru o perioada de 30 de zile din momentul achizitiei, pe baza prezentarii dovezii de achizitie in urmatoarele conditii:
- plantele au fost transportate si plantate de catre echipele noastre;
- plantele au fost plantate in perioada de plantare - pentru plantele cu radacina in ghiveci, perioada de plantare este pe tot timpul anului, iar pentru plantele extrase din pepiniere cu balot de pamant pe radacina sau radacina nuda, perioada de plantare este in lunile Octombrie - Mai, cu exceptia zilelor in care solul este inghetat.
- la plantare au fost folosite materiale de plantare / ingrasaminte adecvate nevoilor plantei;
- exista sistem automat de irigatii (functional) si plantele sunt udate optim, evitand lipsa de apa sau supra-udarea (care duce la putrezirea radacinilor).
3. Politica de retur
De asemenea, serviciul de curierat va percepe o taxă de transport suportată exclusiv de către cumpărător, însoțită de o poliță de asigurare a produsului. Aceste costuri se vor aplica în funcția de valoarea produsului achiziționat și vor fi comunicate la momentul solicitării returului.